Як замовити?
Оберіть:
- Товар, який Вас цікавить;
- Оберіть потрібні опції - розмір, тканину, друк, обробку...;
- Кількість;
Додайте товар до кошика.
Після здійснення покупок перейдіть до кошика і заповніть свої дані: Прізвище, Ім'я, e-mail, номер телефону, адресу доставки, оберіть спосіб оплати, залиште коментар при необхідності.

Замовлення через сайт приймаються цілодобово. Опрацювання замовлення відбуваються з 9:30 до 17:00, крім вихідних та святкових днів.
Після опрацювання, на вказаний Вами номер телефона у Telegram, Viber, WhatsApp або на Email прийде повідомлення підтвердження замовлення, з орієнтовною датою відправки та реквізитами для оплати на рахунок IBAN, та з QR-кодом для мобільних банківських додатків які підтримують оплату за qr-кодом (QR код формується згідно з вимогами НБУ).
Звертаємо вашу увагу, що замовлення передається у виробництво та до служби доставки після підтвердження оплати, за відсутності інших домовленостей.
За потреби наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення деталей.


Потрібна консультація?
- Зв'яжіться з нами за допомогою кнопки зв'язку у нижньому лівому куту сторінки будь-яким зручним для Вас способом.
- Залиште Ваше питання-уточнення під час оформлення замовлення на сторінці кошика у полі "Коментар".


Виконання замовлення
Виготовлення замовлення починається з моменту підтвердження оплати.
Для роздрібного замовлення становить до 5-х робочих днів (зазвичай 1-5 дня).
Час виконання оптового замовлення погоджується індивідуально, і рахується з моменту всіх погоджень (вибору основи, вибору нанесення, оплати).


Оплата
При замовленні необхідно зробити передоплату 100% від вартості замовлення.
Оплата проводиться на рахунок ФОП 3гр (єдиний податок, без ПДВ).


Доставка
Доставка здійснюється компанією "Нова пошта", "Укрпошта" або інший за погодженням з менеджером.
Самовивіз, за погодженням з менеджером: м.Київ, вул. Олекси Тихого 94 (м.Берестейська).
Вартість доставки Вашого замовлення не включена у вартість товару і оплачується Вами окремо згідно з тарифами перевізника, а також в разі оплати накладеним плат. + комісія за накладений платіж, тільки Новою Поштою, та за погодженням з менеджером.

Час доставки залежить від того, де ви знаходитесь. Відправлення виконуються з м.Київ кожен день.
!!! Звертаємо Вашу увагу на те, що ми НЕ впливаємо на роботу компаній перевізників. Терміни доставки вказані з офіційних джерел (сайтів) компаній перевізників та можуть бути орієнтовними. Оціночна вартість при надсиланні вказується фактична вартість замовлення.

Доставка Новою Поштою зазвичай складає в обласні центри - 1 день, по області - 1-3 дні.
Даний сервіс допоможе Вам дізнатися орієнтовну дату прибуття Вашого відправлення: https://novaposhta.ua/onlineorder/estimatedate
Даний сервіс допоможе Вам дізнатися орієнтовну вартість доставки вашого відправлення: https://novaposhta.ua/delivery
Доставка Укрпоштою зазвичай складає - 3-8 днів.
Даний сервіс допоможе Вам відстежити Ваше відправлення: https://track.ukrposhta.ua/tracking_UA.html
Дізнатись орієнтовну вартість доставки Вашого відправлення: https://calc.ukrposhta.ua/domestic-calculator


Обмін та Повернення
При оформленні замовлення важливо розуміти, що розмірні сітки різних виробників відрізняються.
Наприклад: якщо Ви носите сорочки розміру XL, то не факт, що Вам потрібен такий же розмір футболок.

Наполягаємо перед оформленням замовлення ознайомитися з розмірної таблицею товаря який бажаєте замовить і заздалегідь вибрати правильний розмір.

Всі вироби виготовляються індивідуально під клієнта, тобто, підпадають під дію статті №13, частина 5, пункт 3 в законі "Про захист прав споживачів".
У ньому йдеться про те, що вироби, виконані індивідуально під клієнта, не підлягають обміну або поверненню. Виняток - брак виробу.

У яких випадках ми проводимо обмін або повернення коштів:
- Якщо Ви знайшли брак на товарі.
- Відсутні елемент принта (недодрукована буква, елемент малюнка, смуги або плями на принте).

У яких випадках ми НЕ проводимо обмін або повернення коштів:
- Вам не підійшов розмір (ігнорування розмірної таблиці товару).
- Вас не влаштував колір, фасон або інші характеристики товару.


Залинились Питання ?
Якщо у Вас залишилися питання задавайте їх будь ласка по
- Telegram: planetatut
- e-mail: info@planetatut.com.ua
- через Зворотній зв'язок на сайті.
Є питання по конкретному товару вкажіть будь ласка в зверненні номер моделі(Код).


Бажаємо гарного шопінгу!